Bedankt voor uw bezoek aan Luckyeg!
We streven ernaar om u de beste winkelervaring te bieden. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikel(en) te starten.
Let op: wij accepteren alleen producten in hun originele staat - ongebruikt, ongewassen, ongewijzigd, onbeschadigd, schoon, vrij van pluisjes en haren en met de labels intact en bevestigd. We kunnen geen producten verwerken die zonder onze voorafgaande kennis zijn geretourneerd.
Als u een deel of de gehele bestelling wilt retourneren, moet u contact opnemen met de klantenservice via Contacteer ons en een 'Product Retour' formulier verkrijgen, dat bij uw pakket moet worden gevoegd.
Defecte, Beschadigde of Verkeerd Verzonden Artikelen
U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling als uw artikel(en) defect, beschadigd of verkeerd verzonden zijn. Als u denkt dat uw artikelen tijdens de levering beschadigd zijn, moet u een 'Schadebewijs' document verkrijgen van uw bezorgcarrier, welke moet worden bijgevoegd bij uw geretourneerde pakket.
Kleurverschil
De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op de site wijzigen.Kleine kleurafwijking betekent niet dat het product defect of verkeerd verzonden is.Als u echter zeker weet dat u het artikel in de verkeerde kleur heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om te zien of een retour of terugbetaling mogelijk is.
Annuleringsbeleid
Als u uw bestelling wilt annuleren, log dan in op Mijn Bestellingen, selecteer de bestelling waarmee u hulp nodig heeft en verzoek om annulering. Of klik Contacteer ons om verder te gaan.
Acties | Tijdslijnen | Bedrag Terugbetaald | |
Product | Verzendkosten | ||
Annulering | Binnen 24 uur na orderbevestiging | 100% | 100% |
Binnen 24-48 uur na orderbevestiging | 90% | 100% | |
Meer dan 48 uur, niet verzonden | 80% | 100% | |
Bestelling verzonden | geen | geen |
Retourproces
1. Dien een retouraanvraag in bij Contacteer ons van de klantenservice binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. Vermeld een uitleg en foto’s die de reden van uw retour aangeven.
We behouden ons het recht voor om retourzendingen niet te accepteren zonder voorafgaande goedkeuring van onze klantenservice.
2. Zodra onze klantenservice uw aanvraag heeft goedgekeurd, zullen we u een retouradres en een Product Retourformulier verstrekken dat ingevuld en bij uw retour moet worden gevoegd. Stuur de artikel(en) binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het retourformulier via uw lokale postkantoor. Gebruik alstublieft geen versnelde koerierdiensten zoals UPS, DHL of FedEx; de normale economische postdienst is voldoende. Bewaar het trackingnummer goed.
3. Alle geretourneerde artikel(en) worden geïnspecteerd. We zullen de terugbetaling verwerken wanneer we bevestigen dat het product de door u genoemde problemen vertoont. Nadat de terugbetaling door ons is verwerkt, duurt het meestal 10-15 werkdagen voordat het geld op uw rekening wordt bijgeschreven, afhankelijk van uw bank of betalingsdienst. Uw bank of betalingsdienst kan een kleine transactiekost in rekening brengen.
Alle betalingen via creditcard worden alleen terugbetaald naar de originele creditcard.
Let op: we behouden ons het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als de geretourneerde artikelen in onacceptabele staat verkeren.